Organizator:

Usługi reklamowe

14.01.2020 13:06:30

Podziel się

Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy podczas Moto Session? Skorzystaj z dodatkowych możliwość reklamy!

Reklama zewnętrzna

Dysponujemy pokaźnym terenem zewnętrznym, dzięki czemu możemy zaproponować Państwu różne formy reklamy – billboardy, siatka na elewacji budynku, bannery na ogrodzeniu czy ekspozycja na placu wystawienniczym. Targi Lublin zlokalizowane są w pobliżu centrum miasta, w okolicy ruchliwego skrzyżowania ulicy Piłsudskiego i Lubelskiego Lipca (Trasa Zielona), dzięki czemu ta forma promocji sprawdzi się nie tylko podczas wydarzeń targowych.

♦  Reklama na elewacji hali C

Pokaż, że Twoja firma jest liderem rynku - zaprezentuj swój logotyp na wielkoformatowej siatce reklamowej tuż nad głównym wejściem do hal targowych. Nośnik daje niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Zaletami są: możliwość doboru odpowiedniego formatu oraz widoczność ze stosunkowo dużych odległości.

♦  Reklama na na billboardach

​Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m jest umiejscowiona na terenie otwartym. Możliwa ekspozycja ekranu na: tereny targowe ul. Piłsudskiego lub ul. Lubelskiego Lipca `80.

♦  Ustawienie własnego balonu reklamowego na terenach targowych

​Przyciągnij uwagę Twoich przyszłych klientów od pierwszego momentu wizyty na targach. Ustaw balon reklamowy na zewnętrznym terenie ekspozycyjnym. Ponad 5 tys. m.kw.  zewnętrznego terenu ekspozycyjnego pozwala na zastosowanie różnorodnych, własnych nośników reklamowych.

 

♦  Reklama na ogrodzeniu terenu targowego

​Ekspozycja banerów reklamowych o uzgodnionej powierzchni podczas trwania targów, w ciągu 14 dni przed targami lub 30 dni przed targami. Możliwa również ekspozycja bannerów na ogrodzeniu terenu pokazów.

 

Reklama wewnętrzna

Nasze wydarzenia przyciągają różne grupy odbiorców, każde z nich od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy zwiedzających. Dajemy Państwu możliwość dotarcia do nich poprzez ekspozycję materiałów reklamowych, wyświetlanie filmów w Telewizji Targowej, reklamę w katalogu targowym lub inną, wybraną przez państwa formę promocji.

♦ Dystrybucja ulotek przez hostessy

Zadbaj o profesjonalny wizerunek swojej firmy i zaprezentuj się na Targach Motoryzacyjnych Moto Session. 

♦  Reklama w informatorze targowym

Informator targowy to podstawowe źródło informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu ekspozycji. Dzięki temu informator jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców, czyli pasjonatów i fanów motoryzacji.

 

♦ Umieszczenie na terenach targowych reklamy stojącej

Umożliwiamy Państwu reklamę w formie banneru, roll-upu  lub ścianki ustawionej w hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.

 

♦  Reklama w telewizji targowej

Wyświetlenie materiału reklamowego podczas trwania Targów (120 emisji x 15s/dzień) na 3 ekranach wielkości ‘’42 usytuowanych przy głównym wejściu do obiektu.

 

♦  Kolportaż materiałów reklamowych podczas Moto Session

Każdorazowo w ramach naszych wydarzeń tworzona jest strefa prasowa, gdzie eksponujemy informatory targowe, prasę branżową, materiały promocyjne naszych Patronów, Partnerów, Wystawców.

 

Masz pytania? Chętnie pomogę!

Dorota Kulik